Thursday, August 2, 2007

Konkurss/Competition

Võtsin osa suvisest ehtekonkursist, mille tulemused selgusid eile! Osalenud ehteid saab vaadata sellest pildialbumist. Mina tegin beebisiniste klaashelmestega komplekti, millesse tegelikult kuulus ka käekett, kuid kuna head pilti kõigest korraga oli raske saada, siis osalesid kaelakee ja kõrvarõngad. Minu komplekt platseerus tulbile 10ndale kohale 27 osaleja seas. Võidutöö oli ka üks mu lemmikutest. Kolm esimest saavad teatud raha summa eest valida Silverpointist või Helmehaldjast pärleid ja asju! See komplekt on müüdud! Kõige-kõige viimasest pildist kirjuta hiljem ;)



I sent a picture of this set to a competition and yesterday I saw the results! You can see the jewelry presented to the competition from here. I made this set of necklace/earrings from baby blue glass beads, but actually it had a bracelet too. But since I couldn't take a good picture of them all, only necklace and earrings took part. My set got eventually the 10th place (27 set/pieces took part). The first place bracelet was one of my favourites too. First three places have an oppurtunity to choose beads and stuff from Silverpoint or Helmehaldjas. This set is sold. About this last picture I'll write to you a bit later ;)

2 comments:

Lillysmuul said...

Jata jargi, 10nes koht 8( ja mulle meeldis su ehe k6ige rohkem!!!Milline kena varvide kokkumang jne.
ma ei ole seda rubriiki seal jalginud, ainult korra vaatasin pildid yle. Millegi parest arvasin et see on kellegi teise t88...:) sa pead vist ylemaailmsetel konkursitel osalema hakkama!

Katrin mdmB said...

Oi aitäh! Nii palju komplimente :)