Sunday, April 6, 2008

What's your favourite?

Miline on sinu lemmik? :) Olen viimasel ajal kõrvarõngaste lainel olnud ja paneks siia mõned ülesse ka. Praegustel olen kasutanud ikka vaskse viimistlusega traati ning komponente. Helmesteks on siin nii vaske, klaasi kui ka pärleid ja polvääriskivisid (granaat). Proovisin teha võimalikult väikeiseid elemente. Kõige väiksem traadiga mässitud ringike on nn "päikesekiviga" kõrvarõngastel ning on 10mm suuruse diameetriga. Esimene kõrvarõngapaar on ka DaWandas müügil, kui kellelgi huvi ;)




So what's your favourite? I've done nothing but earrings lately :) and here's some pictures of them. I've used copper plated wire and components. Beads are from copper, glass, pearls and semi precious stones (garnet). I tried to make as small rings as possible. The smallest is in the earrings with goldstone and measure 10mm in diameter. I put the first pair on a sale at DaWanda if anybody is interested ;)

14 comments:

Christina J. said...

I've been making a lot of earrings lately, too. I seem to have lost interest in my seed bead project. It's nice to switch to something different until I get the desire to work on the bigger project again.

Anonymous said...

Väga ilusad on kõik,aga kui vaja valida ühed välja, siis lemmikud ehk viimased, milledel nagu lilleke otsas ripub! :)
/lillelemb/

Katrin mdmB said...

Yep, making earrings is a nice change. They do not take too much time :) I'd like to make some seedbead projects too, but I can't get my hands off the wire :D

Katrin mdmB said...

Aitäh kommentaari eest, lillelemb :) Huvitav on tõesti teada saada teie lemmikuid :P

Hiline said...

Minule meeldivad ülemised keskmised (ma ju selline haraka tüüpi).
Mis helmed need on? väga ilusad, aga pildil tundub mulle, et need suurema helme juurde lisatud metall? helmed "söövad" nende helmeste sära vähemaks.
Pärliga ja esimesed ka meeldivad väga.

Lucy said...

Oih.. miinu lemmikud on nn päikesekiviga. Mulle nii meeldib see kivi!
Aga loomulikult kõik kõrvarõngad on omamoodi ilusad, selle vastu ei saa vaielda. :)

The Lone Beader® said...

I love earrings. The first pair is my favourite. :)

Anonymous said...

Raske valik! Kõik on ilusad, aga kui valima peaks, siis võtaks viimased!

Anonymous said...

Mulle meeldivad esimesed. On teised sellised lihtsad ja armsad. Kuid väga meeldivad ka teisel pildil olevate kõrvarõngaste "päikesekivid".
Maarit

Anonymous said...

minu lemmikud on need esimesed, lihtsad ja nunnud. ja liivakiviga ka!

Mercar said...

Minu lemmikuks kolmandad. Lihtsad ja armsad.

Heidi said...

Mulle meeldib ülemise rea keskmine paar. :)
Aga väga ilusad on nad kõik.

Katrin mdmB said...

:P Nii tore vastukaja! Aitäh teile, täitsa huvitav on lugeda. Ja paistab, et kõrvarõngastest võistlejate vahel on väga tasavägine rebimine :D

Anonymous said...

Need esimesed on lahedad ja teiste juures meeldib mulle just need esimesele sarnase disainiga, aga see kuldliivakiviripats on mo arust liiast ;)