Monday, November 10, 2008

Huge Mountain Crystal

Ma ostsin selle tohutu suure mägikristallist helme LaGeode'st. See on 25x17mm suur! Tegelikult olin ma selle juba ära unustanud. Eile hakkasin ma seda kaelakeeks tegema ning sain ebameeldiva üllatuse osaliseks. Nimelt on selle helme tunnel järsu jõnksuga, mistõttu 0,8mm ehtenõel sealt läbi ei läinudki. Õnneks 0,6mm läks, kuna andis painduma. Kee on iseenesest väga lihtne. Hõbedast kett on jälle Luxoniast ja ehtenõel minu enda tehtud :)




I bought this huge mountain crystal from La Geode. It measures 25x17mm! To be ohnest I frogot all about it, until I found it yesterday from my stash. I started to make a necklace out of it and had an unpleasant surprise. The tunnel of this bead was not strait so 0,8mm pin didn't go through it. Fortunately 0,6mm went because it had room to bend and I could finish this necklace. It is really simple piece of jewellery. The silver chain is again from Luxonia and the headpin I made by myself :)

4 comments:

Anonymous said...

Lummav!
Maarit

Hiline said...

Vahepeal ei saanud tehnilistel põhjustel Su eelmisele postitusele kommentaari panna - Su roosiga pross meeldis väga. Leidsin isegi jutuubist lihtsalt tehtava pisikese, aga ilusa roosi õpetuse, panin oma blogisse, siia ei õnnestunud linki panna, ehk läheb vaja.

Valge kristall on ka üks minu lemmikuid, lummav!
Aga neil vist tehaksegi see auk kõver, mul seisab kasutamata üks tšehhi kristall just selle pärast, riputa või niidi otsa :)

Katrin mdmB said...

Tänan kommentaaride eest! See roos on väga lihtne, saab muidugi ka väiksemaid roosinuppe teha. Kusjuures mulle väga meeldib see värviüleminekuga lint. Erinev materjal annab ikka nii palju juusre!

X by Leina Neima said...

Väga elegantne - lihtne ja võluv...