Saturday, February 7, 2009

Topaz Triangle

Paistab, et jätkan samas vaimus. See kolmnurkne ripats kargas mulle pähe, kui arvuti oli üks päev hirmus aeglane ning mõtted rändasid järjekordselt klaaskivide peale. Siin on navette-kujulised klaasist vanad ehtekivid, mis on kõik eri tooni. Natuke hirm oli ka, et järsku mulle tulemus ei meeldi, kuid sama värvi kive panna ma ei tahtnud ikkagi. Kolmnurga tippudes on swarovski rosaline AB ehtekivid, mis annavad muidu soojades toonides ehtele pisut sellist külma värskust, tekitades samaaegselt vastuolulisust ja kooskõla. See ripats on praegu päris pika keti otsas, olen kahevahel, kas see nii jätta või mitte. Ise eelistan lühikesi kaelakeesi, aga võiks ju olla vaheldust.

Photobucket Photobucket
Photobucket

It seems I'm continuing with this kind of wire wrapped rhinestones. This triangle shaped pendant came to my mind while my computer was running slow and my thoughts went to my glass stones again. Here are vintage glass navettes that are all in different colors. I was a bit afraid at the start if I'd like the result, but I was sure I didn't want the stones to be in one color. At the tips of the triangle there are swarovski rosaline AB chatones that add a bit of cold freshness to this warm-colored pendant, creating contradictoriness and harmony at the same time. This pendant hangs on a long chain, I'm not sure if I should let it be like this. I like short necklaces more, but maybe it's time for a change.

2 comments:

X by Leina Neima said...

Taaskord imeilus! Mulle kohe meeeldivad need vasksed "krulled" mis raamivad neid kive :)

Katrin mdmB said...

Aitäh :) Eks mullegi need istuvad, seepärast neid teha meeldibki. Eks ma vahel mõtlen, et võiks ju vahelduseks miskit muud teha, kuid ei saa kohe mitte. Tore lugeda, et teistelegi meeldib :)