Tuesday, March 31, 2009

Shopping -> practical vs impractical

Mõnikord on asju, mida tahaks nii väga, mitte et need vajalikud oleksid vaid lihtsalt. Toongi siia näituseks sellised asjad, mida just viimati olen hankinud.
Esimesel pildil on vapikujulised klaasist ehtekivid, mis on pealt lihvitud. Nende eBay'st hankimisel oli kaks suurt takistust. Esiteks, kui neid oksjonile üldse pandi, läks nende hind alati minu jaoks liiga kõrgeks ja teiseks, noh, kui aus olla, siis ma ei tea mis nendega teha... Mul pole selliseid vapikujulisi "pesasid" ning kuigi ma olen otsinud, pole neid kusagilt leidnud. Eks näis, mis neist saab, kuid rõõmus olen sellegipoolest :)
Teisel pildil on tsirkoonid, samuti eBay'st. Oh jah... midagi NII säravat pole ma nii lähedalt varem näinud. Kaks suuremat kivi on seal 11mm diameetriga. Ja tõepoolest, kas ma julgen neid üldse oma ehetes kasutada...
Viimasel pildil on üksa väga armas tegelane - kilpkonn (BricolArt'ist). See on smaragtrohelisest siidjast klaasist ning kullavärviga klaashelmes :) Ma olen sellist nii kaua tahtnud! Mitte et mul seda vaja on, oh ei... Võimalik, et ma ei teegi sellest helmest midagi. Tõepoolest, ma pole ammu nii ebapraktiline olnud :D

Photobucket Photobucket
Photobucket

Sometimes you may want things so bad... Not because you need it. Here are some of THAT kind of things I've been purchased.
On the first picture there are vintage glass stones with faceted top and gold folio from eBay. There was two big obstacles purchasing those. First, that their cost went always too high at the auctions and second, er, I have no idea what to do with them. Because I don't have a settings for them and although I have looked for them I've found nothing. We'll see what comes of them, I'm happy nevertheless :)
The second photo is with zircones also from eBay. Oh my... I haven't seen anything THAT sparkling before. The two bigger stones are 11mm in diameter. And really, am I able to put these in a pice of jewellery at all...
On the last pic there is a very cute turtle (from BricolArt). It's a bead from emerald silky glass with golden surface finishing :) I've wanted something like this for a long time! Not because I needed it, oh no... It's very likely that I'll never make anything out of it. Really, I haven't beed so impractical for a lon
g time :D

4 comments:

Christina J. said...

Yes, I have many things like this! In fact, I think most of the time I buy things I like and figure out what I'll do with them later! That's not always the best way to shop!

Katrin mdmB said...

Thank you :) It is very comfortable to read that there are others out there with the same "issue". I really hope I get some ideas with those rhinestones.

MARRE said...

no kes siis sellistes kategooriates (on vaja-ei ole vaja) mõtleb ometi kui pärlitest jutt on? :)ilus on, muud argumenti polegi vaja :)
(ütleb marre, kes ootab usast kannatamatult pakki igasugu ilusa kraamiga :P)

Katrin mdmB said...

Jah, pärlitega nii pole vaja mõelda tõesti :) Küll need ikka kunagi kasutust leiavad. Seetõttu on need ikka praktilised (kui just pole plaanigi neid kasutada). Aga pisut teine lugu on ehtekividega, mida kasutada ei saa, kuna pole nende jaoks pesa - liimida ju ka ei tahaks. Traadiga mässides võib vigastada fooliumit seal taga. Ja nii proff ma ka pole, et metallist see välja saagida. Veel on üks võimalus seemnehelmestega pesa teha, kuid pole üldse sellel lainel praegu...