Sunday, November 28, 2010

Vintage Tallinn vol. 3

See laupäev (27.nov.2010) käisin vintage-ja retrokultuuripäeval Vintage Tallinn Telliskivi Loomelinnakus Terjega. Täitsa omapärane oli. Esines vintage bänd Rockin' Lady & her Rivertown Boys, mis oli nii vintage, et kontrabass muusikamängimisest lagunes! Aga soengud ja riietus oli neil kihvt. Aitäh teile, kes mind külastasid! Tore oli tutvuda ka blogi lugejatega :)

Photobucket
Photobucket Photobucket

This Saturday (27.nov.2010) I took part of a vintage- and retro culture day Vintage Tallinn in Telliskivi Loomelinnak with Terje. It was quite interesting. A vintage band played called Rockin' Lady & her Rivertown Boys, that was so vintage their contrabass fell a part during one of their song! But their harido's and clothing was cool. Thank you who visited me! And it was a real pleasure to meet the blog readers :)

3 comments:

Lucy said...

Appi, kus maailmas mina elan, ma pole kuulnudki sellest üritusest midagi. Selles on süüdi see kauakestev remont. Kuidas Sul muidu läks ka? :) Kas inimesed kukkusid ahhetusest ikka pikali? :D

Katrin mdmB said...

Ehh, ei kukkunud pikali keegi. Kuid mõned komplimendid sain ikka :)

Tead, ega ma polnud ka sellisest üritusest kuulnud (ja seekord ju lausa kolmas üritus), aga Terje kaudu. Ta pakkus välja, et teeme osalemismakse pooleks. Arvan, et läks enam-vähem. Kuna ma pole suur laadalkäija ei oska ma võrrelda. Kahjumisse ei jäänud.

Aga jube väsitav on ikkagi, paras väljakutse ka sest sain proovida ka ingliskeelset suhtlemist üle pika aja. Aga mul on vist nii, et tean ingliskeeles ehtekividest rohkem mõisteid kui söögist :) Ning pisut ekstreemne ka, pampudega Tallinna ja seal tuisus seigelda...

Ruta said...

Njah, vaimustusest pikali ei kukkunud ma ainult sellepärast, et ma hoidsin lauast kinni!