Tuesday, September 6, 2011

Les Petites

Ma käisin mingil päeval Les Petites'es, sest pole ammu käinud ja samuti tahtsin vaadata teiste tegijate töid. Ning oli plaan tasapisi uurida, kas seal on ruumi mu uuele ehtekollektsioonile (mis veel valmis ei ole). On küll.

Mulle meeldib Les Petites'e poe juures see, et seal on suured aknad ja palju loomulikku valgust. Nüüd muidugi lähevad päevad aina lühemaks, aga see valgus, mis väljas on, see jõuab ka poodi. Klõpsisin pilte, mis seekord tulid täitsa kobedad välja. Tegelikult on pood muidugi suurem, kui piltidele jäi, eks ma katsusin oma ehteid rohkem sihtida :)
Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket

I visited Estonian shop Les Petites one day, for I haven't been there for a long time now and I wanted to see all the delightful handmade designer stuff displayed there. I also wanted to see if there's room for my new jewellery collection (that is still not finished). There's enough room.

What I love about Les Petites shop is that there's a lot of natural light coming in from the big windows. Now the days are getting shorter though... but all the light that's out there will reach inside the shop. I made some photos too, this time they came out right. The shop is bigger than my photos show. I quess I was aiming more my own jewellery :)

2 comments:

Lariata said...

Mulle meeldib, kui väga ilusti esitletud ehted, ei ole ühes puntras ja neid on hea vaadata.

Katrin mdmB said...

Nojah :) ma just mõtlesin, et annab sinna veel ehteid juurde panna. Tegelikult on see õige, et kui asju on vähem, paistavad need rohkem silma. Aga noh, valikut tahaks ju ka :)