Monday, September 12, 2011

Meet Magda

Kuidagi väga järsku tekkis olukord, kus mul pole pakkuda kaelakeesid. Ma ei tea, kuidas see küll juhtus! Poodidesse küsitakse ja meili kaudu ka. Selliseid, nagu mul eelmises postituses oli, ma kahjuks nii ruttu valmistada ei suuda (kuigi mulle väga meeldiks, kui neid oleks igas värvitoonis...). Aga siin on minupoolne lahendus.

Palun saage tuttavaks, see on Magda. Jah, ma panin kaelakeele nime ja mitte ainult kaelakeele, vaid kaelakeede sarjale. Nimelt on mul valmimas mitu sarnase ehtekivide paigutusega kaelakeed, kus mängin erinevate värvidega. Ja kuna nad on sarnased, siis on nad kõik Magdad. See siin on Magda I. Värvid on sügisesed: Smoked Topaz, Light Smoked Topaz, Olivin, Jet.

Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket
Photobucket


Suddenly I found myself in a situation with no necklaces to offer. I have no idea, how I couldn't see it coming! Shops are asking and people are writing emails too. I can't make many necklaces like in my last post, unfortunately (though I really wish I could have them in many colors...). So I came up with a quicker solution.

Meet Magda. Yes, this necklace has a name. And not just this one, but the entire series of this kind of necklaces. There are many necklaces in progress that have similar rhinestone shapes in same way but with different color combinations. And because they are similar they are all Magdas. This one here is Magda I. With autumn colors: Smoked Topaz, Light Smoked Topaz, Olivin, Jet.

3 comments:

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads! said...

Very unique necklaces!

Maarit said...

Kaunid sügise värvid tõesti. Aga mulle meeldib veel see kett!!

Ning ma siin ootan, millal puudel lehed umbes sarnast kollase-punase värvi on ja kui need on maha vee langenud - siis saab neisse sahistama minna :) sügise rõõmud..

Katrin mdmB said...

See kett on kihvt tõesti. Kui seda poleks, siis oleks see kaelakee palju-palju haledam-hädisem :)