Wednesday, March 11, 2009

Flower Brooch

Seekord ma ehtekividega ei koonerdanud :) Värvivaliku poolest nii kollane et kohe on tõesti kollane pross koosneb navette-kujulistest sabrina-tüüpi kollasekirju klaaskividest ja kaheksast väikesest jonquil ning ühest pirakast (10mm!) yellow opal swarovski ehtekivist. Tehnikaks pakuksin traadiga helmespõimingu. Saab ju pesadega ehtekive kasutada kui helmeid ;) Pross on 3,5cm diameetriga. Kivid on vanad ja kõike muud kui tagasihoidlikud. Müüdud.


Photobucket Photobucket
Photobucket

This time I didn't hold myself back while choosing rhinestones and the amount of rhinestones I wanted to use :) This o'so'yellow brooch has yellow-white colored sabrina smooth top glass navette cabochons and eight little jonquil and a big (~10mm!) yellow opal swarovski crystal. I would say that the technique used was beadweaving using wire. Because it's easy to use set rhinestones as beads ;) This brooch is 3,5cm in diameter. Stones are vintage yet everything but modest. Sold.

11 comments:

Anonymous said...

mmmm, mu süda sulab kui jäätis päikese käes:)))

Christina J. said...

Gorgeous! The more rhinestones the better, I always say! :)

taims said...

väga väga ilus ja kevadine. kollasega meenub alati aprill :) ja kui saladus pole kust kohast sul need vanad kivid kõik pärit on, millest juttu teed?

Liia käsitöö said...

Tõesti väga ilus pross, soe kollane ja vaskne pruun, hea kooslus!

Katrin mdmB said...

Oi, tänud kommentaaride eest!!! See annab mulle vaid lisa julgust :D
taims, hangin neid ebayst ;)

Christina, I try to remember that :)

Maarit said...

Küll Sina aga oskad üllatada! Tõeliselt ilus asi! :)

X by Leina Neima said...

Üllatus-üllatus!

http://xbyleinaneima.blogspot.com/2009/03/kreativ-blogger-award.html

Nele said...

LEMMIK!!!! Ei julge hinda küsidagi... sest ma olen sellesse prossi armunud... ;)

Unknown said...

mulle ka väga meeldib! selline nostalgia-hõnguline ja samas hästi särav. väike päike :)

Lucy said...

Ahhh! Liiga ilus, et olla tõsi! :D Ma olen su prosside fänn!

Katrin mdmB said...

Aitäh kõigile nii positiivsete kommentaaride eest!!! Te tegite mu päeva kohe palju rõõmsamaks :)