Sunday, December 13, 2009

Swarovski Jade

Swarovski on teinud palju põnevaid värve ja üha uusi tuleb juurde. Väga tahaks ära proovida uue värvi nimega Cyclamen Opal. Põnev oleks, kui kusagil saaks näha kõiki swarovski värve läbi aegade!
Näiteks polnud mul aimugi, et on selline värv olemas nagu Jade. See on omapärane rohekas toon, milles on läbipaistvaid ja läbipaistmatuid kohti nagu poolvääriskivil. Kasutasin 6mm Jade helmeid ja 13mm kivikest, lisaks 29pp suuruseid Crystal ehtekive.



Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket

Swarovski has created so many beautiful colors and there are always new ones coming. I really like to use Cyclamen Opal one day. I wish there was a place on the net I could see all the colors swarovski ever made!
For example I had no idea of a color named Jade. It's an interesting hue of green that has opaque and transparent crystal glass. It really looks like a semiprecious stone. I used 6mm Jade beads and 13mm cabochon with 29pp size Crystal rhinestones.

5 comments:

Kadri said...

Ma enamasti ei ole küll pealetükkiv, aga...tead, mida ma rohkem ma siin Sinu tegemisi piilumas käin ja Su materjalihulka imetlen, seda enam tekib soov...külla tulla. Sulle. Ja Su varandusele.
Ja siis on tekkinud ka soov väikse õptoa järgi. Muidugi igati tasulise. Päris tõsiselt, noh :D

Ühesõnaga- imeline!

Katrin mdmB said...

Hehe, eks seda varandust on kogunenud küll. Mitte, et mul rahaga midagi muud teha poleks, lihtsalt ei suuda vastu panna noh.
Aga millist õpituba küll? Midagi kividega?

Katy said...

I really love this colour ! :)

pusa said...

Super käsitööd. Roheline toon on super ja see kee on vist mu lemmik (nii raske valida,kõik on väga kenad :) Kas see kee on muidu veel saadaval,teie poes ei näinud seda. Ma võtaks ka õpitoast osa ,kui sellise asja ettevõtate ;)

Katrin mdmB said...

pusa - see kee on saadaval. Võta ühendust:
mdmB@hot.ee