Monday, June 22, 2009

VintageRose

Niih, see kujunes päris suureks projektiks, see tähendab, et kestis üle kolme päeva ja see omakorda tähendab, et hakkas juba ära tüütama. Aga valmis ma selle sain, vbl annab mini kollektsiooni mõõdu? ;)
Väga pikalt ehetest ei räägi. Materjalideks on Tšehhi klaaspärlid, Jaapani TOHO seemnehelmed (beeži värvi), CYS swarovski ehtekivid Austriast, pallikett on oksüdeeritud vask (USA), enamus teisi metallist komponente on vasetatud (Tšehhi, USA, Saksamaa). Kui huvitab ehteid mitme nurga alt näha ja pisut detailsemat ingliskeelset juttu lugeda, siis külastage mu DaWanda poekest. Esimesel pildil olev juukseklamber on müüdud.

Aga tegelikult tahaks mängida mängu :D Kui nüüd vaatate neid ehteid, siis millised valiksite teie välja ja omavahel kokku sobitaksite? Ja kirjutage ka juurde, millises olukorras neid kanda. Kirjutage oma arvamused kommentaaridesse või meilile: mdmB@hot.ee

Edit: Nüüd on abiks numbrid :D

Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket

Well, this became a quite big project, and that means it lasted more than three days and that also means I started to get bored. But I did finish it and perhaps it's big enough to call a mini collection? ;)
I don't want to write a lot about these jewelry pieces. Materials used here are Czech glass pearls, TOHO seedbeads, CYS swarovski crystal rhinestones from Austria, oxydized ball chain from USA and most of the other metal components are copper plated (Czech USA, Germany). If you're interested to see this jewelry from different angles and read more detailed descriptions, visit my DaWanda shop. The barrette hair clip on the first picture is sold.

But actually I wanted to play a little game :D Now, if you look at those jewelry pieces, what will you choose and combine together? And also write what is the occasion you'd wear them. Please write your thoughts under comments or email me: mdmB@mail.ee

Edit: Now I added numbers to help choosing :D

11 comments:

Lucy said...

Sa võiksid panna numbrid juurde, siis ma mängiks ka mängu :D

Katrin mdmB said...

OK. Aga oota pisut, see võtab aega :D

Lucy said...

Mulle väga meeldib see juukseklamber! Neid ma kannan tihtipeale. Seega, ma paneksin oma juukseid sellega kinni ja sõrmuse sõrme. Teine variant, paneksin hea meelega nr 9 kaelakee, näiteks kellegi lõpetamisele. Kaelakee nr 5 meeldib mulle ka ja selle juurde paneksid samuti, kas sõrmuse või kõrvarõngad nr 4. Nr 2 kõrvarõngad paneksin koos nr 6 käeketiga. Üldiselt ma ei karda kanda pidulikumaid ehteid, seega meeldivad nad mulle kõik! :D Tahaks sinuga varsti juba jälle mingit vahetust teha! :P

Katrin mdmB said...

Ossa, päris palju variante! Aitäh kaasa mängimast :D
Oi, vahetust võiks teha küll! Kuigi siis tuleb natuke arutada, sest materjalid on meil ju erinevad...

Maarit said...

Ohsa, kui suur töö valmis tehtud! Väga ilusad kõik!
Kuid ma valiks nr 2 kõrvarõngad ja nr 7 kaelakee - arvan, et need sobiks väga hästi musta suvisema kleidiga ning kandmiseks pulmapeole (pidulikum aiapidu).

Sirje said...

Ilus idee niimoodi lehekesed punuda! Mina kannaks nr. 7 kaelakeed nr 4 kõrvarõngastega, ja muid kõrvakaid iseseisvalt.

Katrin mdmB said...

Väga põnev on lugeda! Tänud!

taims said...

Terekest,
mina paneks nr2 kõrvakad nr5 kaelakeega, nende juurde sobiks tegelikulr see nr6 käevõru ka, nr1 klambri koos nr9 kaelakeega ja sinna nt nr4 kõrvakad, kett nr7 spbiks kokku käeketiga nr8 ja sinna juurde paneks ka need nr2 kõrvakad.
ps, sõrmus sobib kokku nende kõigiga :D

Anonymous said...

Eh, nr 9 ja nr 10 - armas komplekt pidulikumaks juhuks (kõrvakaid ma kahjuks (või õnneks ;-)) ei kanna). Ja riietus ei tohiks olla liig kirju (pigem must, aga miks mitte ka pruun, või hoopiski valge (kreemjas) või hoopiski mõni erk kontarstne värv nagu türkiissinine :-))

Samas igapäevaseks kandmiseks sobiksid hästi ka nr 7 ja nr 8 :-)

tervitades, Dragonfly

P.S sorry, aga tol neljapäeval läks mul nii kiireks, et ei tulnud meeldegi ...

Katrin mdmB said...

Hästi põnev on lugeda! Aitäh kaasa mängimast!

Dragonfly - pole hullu, küll ükskord trehvame ;)

Seren said...

Juukseklamber tõmbas minulgi esimesena pilku. Seega ma varieeriks sellega - juurde nt kõrvakad nr 3 ja käekett nr 8. Kaelakeed siis vist ei tahakski. Või siis jätaks kõrvad vabaks ja kee nr 7. No tegelikult kõrvakad nr 2 on ka ilusad... Kujutluspilti tuli elevandiluu või veidi beežikamgi pulmakleit, mille juurde suurepäraselt sobiks. Või kuna pulmavõimalusi kipub elus nii harva olema, siis hästi liibuvad pikad püksid siidise-satiinise krousitud (noh, selline ümar pallike nagu näeb välja) pluusiga.

Aga mul ongi ka väga turvalised valikud riietumisel ja ehete osas. :)