Friday, August 21, 2009

Black

Viimasel ajal on palju juhtunud: sain posti vahendusel kätte kolm Beads Bee ajakirja (kõikide mu BeadsBee ajakirjade esikaaned leiad siit), kohtusin Agnesega, sain suure ehtetellimuse Prantsusmaalt ja uskumatu, aga võitsin Swarovski küsitluses osalemise eest CreateYourStyle komplekti! See on nii sürr, ma olen muidu selline inimene, kellest loosiõnn mööda hiilib... Aga nüüd olen suure küsimusega maadlemas, mis selle komplektiga teha, kas tõesti teha õpetuse järgi heegeldades, või kasutada neid helmeid oma disainis. Hmmm...

Terve eilne päev mässasin helmestega :) Inspiratsiooniks oli varem valminud käevõru. Aga öelge oma arvamus, kas must värv on teie arvates liiga sünge?

Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket
Photobucket

A lot has been going on lately: I received three Beads Bee magazines (you can see all the front pages of my BeadsBee magazins here), met Agnes, got a huge jewelry order from France and unbelievably I won a CreatYourStyle kit from participating Swarovski survey! It's so unreal, I'm the type of person who doesn't have any luck when it comes to different drawings... But now I'm struggling with the question whether I should try to make that bracelet as it is written or use those sparkling beads in my own design. Hmmm...

Yesterday I was making jewelry all day long :) I got inspired by black bracelet.
Tell me your opinion, is black color too gloomy?

10 comments:

Maarit said...

Minu jaoks ei ole must sünge. On pigem selline turvaline värv, millega sobib enam-vähem iga asi ja on kuidagi mugav. Aga mustal peaks olema pisike värvilaik juures. Siis on minu jaoks asi tasakaalus.
Aga need musta värvi ehted on lummavad! Vaatasin kaks korda kõik pildid üle ja käekeed tulen vist veel vaatama... :)

Maarit said...

Unustasin - palju õnne võidu puhul!! :)

Katrin mdmB said...

Hehe, aitäh :) Tore lugeda sinu arvamust mustast värvist. Ise olen kahevahel, mõnikord on sünge mõnikord mitte.

urviki said...

Ei ole ka mulle must sünge midagi, kuigi pean tunnistama-ise kannan harva musti ehteid.Sobitan neid rohkem talvise piduliku riietuse juurde.Aga kena loosiõnne ja sinu ehteid kannaksin vist igal ajal:)

viki said...

Fantastiline, harva kui mind võlub mõni selline asi, mis on nagu chanell, klassikaline ja stiiiiilne!
lisan siia ka vaimustuse eelmiste kõrvakate kohta, nii vinge ja värskendav kontrast on sellel punasel ja valgel :D

Liia käsitöö said...

Must ehe ei ole kunagi sünge, arvan et olenevalt lisanditest on ta kas igapäev kantav või väga pidulik!
Need sinu omasid kannaksin ma rõõmuga talvel ja nad on täitsa minu maitse järgi tehtud! Väga ilusad, meeldivad väga! :)

Katrin mdmB said...

Aitäh teile nii innustava vastukaja eest! Kindel see, et tuleb ehted valida vastavalt riietusele. Ega seda musta kaelakeed ei kanna näiteks õrnast kangast valge suvekleidiga :)
Ei tea, kas sügise mõjutustel mulle hetkel must nii väga meeldib... Noh, vaatame, varsti tuleb niikuinii mingi muu värv :D

Unknown said...

Minu silmale on see väga pidulik. ei mingit süngust

Unknown said...

..ehk siis drex

Mannu Pullerits said...

Must on maagiline! Ma pean vaeva nägema, et mu ehtekarpi ei vallutaks mustal põhinevad ehted!

Need on väga-väga ilusad :)