Saturday, September 28, 2013

Autumn Colors

Sügis on täis värve, sooje ja külmi, sujuvaid üleminekuid ja kontraste. Minu jaoks on  teha ehteid, milles nii palju värve paras väljakutse. Sest pinda on vähe...
Mul oli üks poolik pross sügisvärvidega, mida ma kohe kuidagi ei saanud lõpetatud. Viimase tõuke andis MarianneS blogi postitus, kus oli nii palju ilusaid värve.
vintage stiilis ehted Eesti disain käsitöö pross ehtekividega
käsitöö ehted kristallidega pross vintage

Autumn is full of warm and cold colors with smooth graduation and contrasts. It is a challenge for me to make a piece of jewelry with lots of colors. There's not enough space...
I had one unfinished brooch with autumn colors that I couldn't seem to put together. When I saw MarianneS blog post with all the beautiful colors I finally was up to it.

2 comments:

Unknown said...

Tõesti kirev, teistmoodi ja täiesti imeline! Ma kujutan ette kui kaunilt see valguse käes veel mängib.

Sügise värvid on täesti inspireerivad.
(Kui aint see kraadiklaas ka veel nii +15 kõrgemal püsiks, no siis oleks paradiis :))

Katrin mdmB said...

:) Kui kraadid oleksid kõrgel, siis Eestis algaks uuesti kevad, vist.
Värve on praegu tõesti palju. Nt halli ja tumepruuni ma ei saanudki prossi mahutada...