Sunday, August 19, 2007

Opera night

Pärast mõnesid peyote-tehnikas tehtud käekette mõtlesin, et prooviks "kivi" pesa tegemist. Kasutasin 8/0 heksakone ja 11/0 ümaraid TOHO seemnehelmeid. Värvidest on must ja metall-roheline. "Kiviks" on tegelikult tavaline klaasi tükk, mille tagumine lame külg on tekstuuriga ning pärlmutterläikega. Vist piltidel suurt näha pole, aga kui valgus peegeldub läbi klaasi tagumisele küljele, siis tekib selline müstiline helk sinna sisse (võibolla keskmise rea esimene pilt iseloomustab seda kõige paremini). Ripatsi on kõige laiemast kohast 3,5cm. See kee on müüdud.






After I've done some peyote bracelets I decided to try beading aroud the cabochon. I used TOHO 8/0 hexacons and 11/0 round seedbeads. Colors are black and metallic-green. Cabochon is actually a simple glass piece. The flat side is textured and with luster finish. Maybe it's not so easy to see from the pictures but when the light goes through the glass and reflects from the flat side - it creates a mystical glow. Look at the first picture at the second row - there's a bit of that glow. Pendant is 3,5cm wide. This necklace is sold.

4 comments:

siuu said...

ma olen hetkel vaimustunud peyote tehnikas ehetest! tõeliselt ilusad! tahaksin ka küsida, millega sa helmed kokku põimisid?

Katrin mdmB said...

See on tavaline helme-tamiil. Ostsin Ülemiste Käsitöömaailmast. Hind oli kuskil 50-60 ja poolil oli seda kilomeetri jagu. Selline läbipaistmatu ja sobib igat värvi helmestega. See jääb parem, kui tavaline (kalamehe)tamiil, aga ka see ajab asja ära. Olen teinud ka nymoga, jääb ikka palju ilusam, kui tamiili ja helme-tamiiliga kokku :) Aga sellel on jälle see jama, et peab ostma mingi kindla värvi, mis sobib antud helmestega kokku (aga ei pruugi jälle teistega sobida).

siuu said...

Kas selle tamiili läbimõõt jääb kusagile 0.1 mm kanti või on jämedam. Ma olen proovinud nii 0,1 mm helmeniidiga kui 0.4 mm helmeniidiga. Esimene jääb minu teostuses kuidagi lõdev ja niit paistab välja, teine on aga suht jäme ja ei lähe mitu korda helmest läbi. Tänud juba ette konsultatsiooni eest!

Katrin mdmB said...

Jah, see on kuskil 0,2mm (täpselt ei oska öelda - poolil kirjas pole ja nii peeneid mõõtevahendeid mul pole). Kui kalastuse tamiiliga tegin, siis oli mul kasutuses 0,28mm jämedune. Ja 0,4mm on ikka väga jäme, pigem sobib see siis lükkimiseks :)