Saturday, August 30, 2008

Necklaces continues...

Jätkan oma amatöörkäsitöölise "karjääri" järjekordsete üllitistega... Eile valmis kaks kaelakeed :) Tegelikult oli mul plaan teha lehvikutaolist ripatsit, aga küll jõuab kunagi ka selle idee teostada. Seekord tulid välja miskit, mis meenutavad midagi tiivulist :D Esimesena tegin selle ametüsti ja kristallitoonis kaelakee, need piklikud on mõõtudega 15x4mm navette-tüüpi kivid. Teisel kaelakeel on imeilusat värvi kandiline kivi (princess baguette) - padparadscha - koos mustade kividega. Ja see armas 2mm musta värvi kristallike seal üleval on saadud Terje/Jõhvika käest.
Teine kee on müüdud.



Yesterday I made two necklaces :) Actually I wanted to make a fan-shaped pendant, but I guess I'll try again another time. This time it looks like those pendants remind something winged :D First I made that amethyst and crystal colored necklace, those long stones are 15x4mm navettes. The second necklace has a baguette stone in beautiful color - padparadscha - with jet navette stones. An that cute 2mm black bicone crystal up there I got from Terje/Jõhvikas
Second necklace is sold..

2 comments:

Hiline said...

Kui paar päeva internetist puhkust, nii aga jälle ilusaid asju tehtud :)
Esimene meeldib väga, väga ilusa kujuga ja pealegi minu lemmikvärvi kiviga :) Teisel minu arust varjutab ülemine osa alumise. Pildi järgi muidugi, kahju et ei näe tegelikkuses, sest kardan, et kivide helk ja värvid on pildistamisega moondunud.
Portselanhelmeid ma varem üldse ei tunnistanud, tegin nad pooleks ja kasutasin neid mosaiiki, aga Sinu keed ja Mari-Marikese omi vaadates nüüd kahjugi sellisest raiskamisest.

Katrin mdmB said...

Mida ma loen?! Sa l-õ-h-k-u-s-i-d helmeid?! Oi, oi, oi... Las ma toibun...