Saturday, June 19, 2010

Coral&Turquoise Glass

Ei saa ilma siniseta, ei saa ilma punaseta. Olen vist mingis kinnises ringis :) Pole hullu, varsti on mul läbipaistmatud punased ja sinised helmed otsas. Siis olen sunnitud midagi muud kasutama.

Kaelakee ovaalne kivi ning lillekestes olevad punased kivikesed on eakad swarovskid, ülejäänud on klaas.
Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket

Can't be without red color, can't be without blue color. It seems it's a circle :) No worries, I'll run out of opaque red and blue beads very soon. Then I have to use something else.

The oval cabochon of the necklace and tiny red rhinestones in the center of metal flowers are vintage swarovski. Everything else is glass.

2 comments:

Liia käsitöö said...

Kui mul selline komplekt oleks, oleksin nõus isegi sinist värvi riideid kandma, see on nii ilus. Eriti huvitav on kee ripats, need vasksed filigraanmummud raamina, super!

Katrin mdmB said...

Ma ei teagi, olen vist kuidagi sinisesse kinni jäänud :) Aga sa võid ju punast ka kanda.

Tegelikult on ehted pisikesed, lihtsalt pildil paistavad suured - sobivad suurepäraselt igapäevaste teksade, topi ja kardiganiga näiteks ;)