Saturday, July 5, 2008

Lazy Days -> image heavy post

Olen pildistamiste ja blogimisega natuke jänni jäänud. Lükkan kõik viimased esitamata tööd ühte postitusse :)
*Roosa Kee* mulle meeldivad nn kassisilmade läige (fiiberklaas?). Aga tihtilugu on helmeste värvid kas kulunud tooni või on eriti tugevad ja noh, kuidas öelda... mitte minu maitse. Vbl on tegu ka eelarvamusega, igal juhul tahan hakata rohkem tähelepanu pöörama sellele helmesordile. Roosal keel on navette-tüüpi kivike ning 4mm lihvitud ümarad kassisilmad, mõned swarovskid ja MC helmed ka. Olen väga rahul tulemusega :)
*Must Kee* no kui navette-tüüpi kivi sobib, järsku sobib tilgakujuline ka... Olen ammu juba tahtnud teha üleni musta ehet kivikestega ning vaskset tooni komponentidega. Alguses tahtsin teha nööpkõrvarõngaid, kuid hetkel ei suuda kahte samasugust asja teha.
*Käekee "Even the Odds"* see on nüüd eilse päeva produkt. Päris samasugune ei tulnud kui ajakirjas, kuid no mitte ei meeldinud sealne kinnitus. Kusjuures see on vist esimene paarituarvuline peyote, mis olen teinud. Muidu olen harjumusest teinud paarisarvulise ja siis hiljem ühe rea külge pookinud. Aga täitsa mõnus tehnika.
*Salli Nõel* vot see nimi sobib sellele paremini kui pross või prees vms. Haamerdatud jämedast vasktraadist. Idee sain siit.
*Õmmeldud prossid* tegelikult tegin tolle tehispärli ja pärlikübaratega ripatsi ning tahtsin, et see asetseks vaatajale sedasi otse (muidu kõrvarõnga või kaelakee otsas jääks see allapoole rippu). Õmblesin kreemika kanga kortsulisena vildile, siis lisasin lehe (oli kunagi küünlakaunistuses), pisut pitsi ja linti ka. Esimesega olen rahul, teisega... vot ei oska seisukohta võtta...







I've been lazy photographing and presenting my new work. So I'll put them all in a single post :)
*Pink Necklace* I really like the reflection of those cat eyes (fiberglas?). But often I find the colors to be too pale or too strong and hmmm, how to put it... just not my taste. Perhaps this is just preconceived, but I think I'll try to draw my attention to them more often. This pink necklace has a cat eye navette stone and 4mm faceted beads, some svarowskies and MC beads too. I'm very pleased with the outcome :)
*Black Necklace* If navette stone fits, whynot to try pearshaped stone too... I've thought a long time about making a piece of jewellery in all black stones with coppertone components. First I wanted to make a button earrings, but I'm not able to make a pair of identical things at this time.
*Bracelet "Even the Odds"* is an outcome of yesterdays get together. Not identical with the one from the magazine but I really didn't like the clasp there. Actually it is the first odd-count peyote I've made. Untill yesterday I made an even-count and added and extra row. It's a nice technique.
*Shawl Pin* is better name than a brooch for this one. It's hammered from thick copper wire. I've got the idea from
here.
*Sewed brooches* I first made the dangle from fake pearl and bead caps and wanted it to stay facing front (if I'd attached it to a necklace or a pair of earrings it would face down). I sewed a cream-colored cloth crinkled on a felt and added a leave (from a candle decoration), lace and ribbon. I'm happy with the first one, but not so sure about the second one though...

2 comments:

Anonymous said...

Sinu töödes voogab alati mingi sõnum, aga usu mind, ma küll aiman seda, aga sõnastada ei oska. Samas, miks peakski seda sõnastama? Eks ma vist oskaks siis selle abil kiidusõnu öelda. Tegelikult mulle aimatavad asjad meeldivad, väga.

Katrin mdmB said...

Oi aitäh :) Sõnastamise koha pealt ei oska sind aidata, eks kõigil ja kõigel on oma eesmärk ja põhjus isegi siis, kui me seda ei tea. Ehteid ma tavaliselt ei planeeri, tulevad nii nagu tulevad ;)