Monday, December 22, 2008

Rose Water Opal

Ma ei ütleks, et mu unisused oleks kunagi roosad olnud :) Aga kui oleks, siis oleks just selline toon - õrn, udune ja muinasjutuline. See kee on tellimustöö. Oh kuidas ma põdesin, kas saajale ikka meeldis... Aga meeldis! Ega siin midagi uut ja esmakordset pole, paar traadi tiiru ja valmis. Olen märganud, et praegu, kus on sallikandmise hooaeg, eelistatakse kaelakeesid, millel pole keti küljes lisavidinaid. Elementaarne, eksole, kuid minu jaoks ikkagi uus tähelepanek.
Messingtraat, swarovski kivi (12mm) ja helmed (6mm).

Photobucket Photobucket

I can't say my dreams have ever been pink :) But if they were then that is the right color hue - delicate, misty and fairytale'ish. This is a custom work. I was so worried if it was suitable etc... It was! There's nothing new or extraordinary about it, some wirewrapping and done. I've noticed that right now when people wear scarfs they seem to prefer necklaces with no extra dangles on the chain at the sides and the back. I guess it's obvious but it still was a new observation for me.
Brass wire, swarovski stone (12mm) and beads (6mm).

No comments: